بهترین منطقه تبریز برای خرید خانه

22دی 1400
2 دیدگاه ها
خرید خانه در تبریز

در حالت کلی در هر شهری ، شهر به سه منطقه تقسیم بندی میشود .

بالاشهر ، میانه شهر و پایین شهر که شهر تبریز نیز به همین روال تقسیم بندی شده است . برای خرید خانه قبل از انتخاب منطقه باید بودجه ای که برای خرید خانه در نظر گرفتیم را برسی کنیم .اگر در پی خرید خانه لوکس در منطقه ایده آل تبریز هستید ، میتوان به مناطقی چون میرداماد، فردوس ائل گلی، خیابان خیام، ولیعصر، نوبر و زعفرانیه اشاره کرد . برای افرادی که بودجه متوسط و متوسطه به بالا دارند مناطقی همچو بام فرشته، فرمانداری، خیابان منظریه، یاخچیان و آبرسان گزینه های مناسبی هستند این مناطق با توجه به اینکه دسترسی خوبی به امکانات شهر دارند ارزش مند نیز محسوب میشوند

معرفی محلات تبریز برای خرید خانه

محلات شهر تبریز هم مانند شهرهای دیگر به سه قسمت بالاشهر، متوسط و پایین شهر تقسیم می‌شود. برای خرید خانه در تبریز، در میان این محلات ، شرق و شمال تبریز در زمره بهترین مناطق تبریز و مناطق بالاشهر هستند و غرب و جنوب جزو مناطق پایین به حساب می‌آیند

منطقه شرق و شمال تبریز

منطقه شرق و شمال شهر تبریز یکی از بهترین مناطق خرید خانه و سکونت در منطقه است . محلاتی مانند فردوس ، ولیعصر زعفرانیه ، میرداماد الهی پرست شامل این مناطق میشود که میشود گفت از گرانترین محلات تبریز به شمار می آید .

ملک های موجود در این محلات متراژ بالایی دارند .

ا گر بودجه مناسب خرید خانه دارید حتما از مناطق ذکر شده دین فرمایید و برای اطلاع از واحد های مناسب در زعفرانیه تبریز و ولیعصر تبریز با ما تماس بگیرید .

محله ولیعصر تبریز

محله ولیعصر تبریز خود به سه قسمت تقسیم بندی میشود : منطقه مرکزی و شمال و جنوبی

ولیعصر تبریز از گران ترین محله های تبریز به شمار می آید .این منطقه واحد های قدیمی و جدید لوکس با متراژ بالا را شامل میشود .

به ترتیب شمال و جنوب ولیعصر از مناطق گران برای خرید خانه هستند .

محله ائل گلی تبریز

منطقه ائل گلی تبریز از قدیمی ترین و گران ترین مناطق خرید خانه در تبریز به شمار می آید . در گذشته این محله یکی از روستاهای اطراف شهر تبریز بوده که به مرور زمان و گسترش شهرسازی این قسمت هم وارد حوزه شهری شد.آب و هوای خاص منطقه ائل گلی تبریز این محله را از سایر مناطق تبریز متفاوت میسازد

محله زعفرانیه و میرداماد

محله زعفرانیه در قسمت جنوب شرقی تبریز قرار دارد که از قسمت شمالی به دانشگاه تبریز و از جنوب آن به محله میرداماد می‌رسد . در برخی از مناطق این محله قدمت بعضی از خانه‌ها به سال ۵۷ برمی‌گردد. در زعفرانیه تبریز درمانگاهی وجود دارد که مزیت این محله را برای خرید خانه بیشتر کرده است و یکی از بزگترین امتیازات این منطقه همجواری با بیمارستان بین المللی تبریز است .

محلات متوسط شهر تبریز برای خرید خانه

قیمت خانه در تبریز در محلاتی مانند مناطق مرکزی منظریه، آب رسان، بام فرشته، یاخچیان، استانداری، مرزداران، میدان ساعت، باغمیشه و.. در سطح متوسط قرار دارد. این محلات موقعیت جغرافیایی خوبی داشته و در عین حال باید هزینه کمتری در مقایسه با محلات شمالی و شرقی برای خرید خانه بپردازید.

مزیت مهم دیگری که این محلات دارد، دسترسی به خدمات شهری در این مناطق است که کار رفت و آمد را برای ساکنین و با استفاده از حمل و نقل عمومی راحت کرده است. در محله مرزداران که محله‌ای نسبتا جدید است شما می‌توانید خانه‌هایی نوساز و با قیمت مناسب برای خود پیدا کنید.

ارزانترین محله برای خرید خانه در تبریز

خرید خانه در این مناطق به مراتب بودجه کمتری میخواهد تا مناطق گفته شده در بالا به همین دلیل جمعیت این ناحیه ها در تبریز بیشتر از سایر مناطق است .

محلاتی مانند بهار، آزادی، حافظ، باغ میثم، استاد جعفری،‌ امام خمینی، سهند و اندیشه

قیمت خیلی مناسبی برای خرید دارند .که در جنوب و غرب تبریز قرار دارند .

مناطق سهند و اندیشه باتوجه به گسترشی که داشته اند به شهرک تبدیل شده اند

بهترین مناطق تبریز برای خرید ملک

بهترین محله برای خرید خانه در تبریز

اینستاگرام املاک پاشا تبریز

2 دیدگاه ها

  1. شهروند بی طرف
    |پاسخ

    آیامی دانید کوی منظریه در تبریز یکی از بهترین کوی های تبریز است. شاید بپرسید از چه نظر . این کوی از هر نظر اعم از آب و هوا ، خیابانهای استاندارد ، کوچه های استاندارد ، ساکنان سطح بالا هم از نظر تحصیلات هم از نظر فرهنگ ، از نظر زلزله ، ازنظرسیل چون در سطح بالا قرار گرفته، ازنظر دسترسی به ایستگاه راه آهن و فرودگاه و ترمینال و بازار و مرکز شهر وهم از نظر ارزش منطقه ای و …… اهالی این کوی فوق العاده با فرهنگ و کلاس بالا و انسانهای فهیم و محجوبی هستند . بهترین و آرام ترین و پر درخت ترین و سرسبز ترین محل با کوچه ها و خیابان‌های خوب و استاندارد میباشد این کوی با این امکانات برای سکونت و آرامش خانواده و تربیت فرزندان خود مناسب ترین کوی و محله تبریز است .هرگز در موقع خرید خانه و یا آپارتمان این کوی را فراموش نکنید ابتدا به این کوی سری بزنید بعد با محله های دیگر تبریز از هر نظرمقایسه کنید سپس محل سکونت خود را انتخاب کنید‌. مطمئنا از زندگی حال و آینده خود و خانواده تان در این محل لذت خواهید برد.

  2. شمال تبریز مشتمل بر عباسی و ثقه الاسلام و منبع و شتربان و…..‌ می باشد.

پیام بگذارید